Uggs: Maar ik vind ze gewoon lekker!

Love From Australia Uggs, model CupidOk, ze zijn vast lelijk... vast!
Maar ze zijn zo ontzettend lekker warm. En wat is er nu fijner dan een kind met lekkere warme voeten? Behaagelijk in de schapenwol. En ok, misschien niet supersierlijk. Maar wat zal dat. Stiekem vind ik ze best hip.

Nu vind ik eigenlijk die van Ugg Australia de enige echte. Je gaat toch voor warme voeten en dan wil je ook dat ze serieus met schapvacht gevoerd zijn, toch?

Toch mijn mening bijgesteld, want ook 100% schapenvacht en erg leuk zijn de laarzen van Love from Australia. Vooral de Kids Cupid (zie foto hiernaast) vind ik super! Voor baby's hebben ze ook slofjes van warme schapenvacht. Online te krijgen bij Kiddy Affairs

2 opmerkingen:

vermiljoen zei

en dit vind 'k dan de winterequivalent van de croc... :-s

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

een beetje gelijk heb je ook wel *schaam* maar lekker vind ik ze wel :D