Online magazines

Ik heb een vreselijke tijdschriften-tik. Wil alles hebben, lezen en nog erger, bewaren.

Een stuk goedkoper en sneller opgeruimd zijn online magazines. Mijn lijstje favorieten:
- LMNOP;
- Papier Mache en
- Small Magazine.

Anders, want minder mode en meer bewuste opvoeding, maar wel informatief én Nederlands is Kiind. Heel herkenbaar vind ik bijvoorbeeld het stuk over de Tussendoortjesmaffia. Verder ook gezonde broodbelegrecepten en zelfmaak-ideeen, bijvoorbeeld een patroon voor een Mai-Tai.

2 opmerkingen:

Ozowiezo zei

En bedankt ;-)

Sta ik helemaal s ochtends om kwart voor 6 op om voor het ontwaken van het kroost nog lekker even wat mails weg te werken, kom ik hier ineens een rijtje magazines tegen. (Kende ze al wel, maar probeer dat altijd maar te negeren. Geen tijd...)

Dus: bedankt!

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Haha, graag gedaan hoor :P