PIF


Ik kreeg PIF-post van Arnika.
Post met een cadeautje!
Leuk!

Zo leuk dat alles meteen werd ingepikt door Isis. Ik geniet er dus van op een afstand :)

Maar nu!
Wie: "leunt achterover in gespannen afwachting van het kado dat je via de post wordt toegezonden én gaat vervolgens zelf weer aan de slag met een kado voor drie nieuwe PIF-ers."?

Ik zoek dus drie mensen naar wie ik een cadeautje stuur. Die vervolgens weer drie mensen zoeken. Die vervolgens weer drie mensen zoeken... Je snapt het :)

5 opmerkingen:

vanessa zei

wat leuk dat het PIF'ffen nog steeds de ronde doet in blogland. Ik startte ermee in het voorjkaar 2010!!! Alleen... ik heb zelf nooit mijn PIF cadeautje van de blogster waar ik het tegenkwam ontvangen. Nu ja, ze heeft nog tijd tot januari.....

Alison zei

Wat een leuk idee! Ik kan zo al meer dan 3 mensen bedenken waaraan ik iets zou willen sturen :)

TweeMeisjes zei

Ik doe nog een keer mee. Tweede ronde :-)

missvanham zei

ik wil ook wel mee doen kan dat nog?

Blikken Doos zei

Ik ben zeker te laat?