Twinkle


Hoewel door internet de wereld opeens oneindig groot is, gaat sinds mijn verhuizing een nieuwe wereld voor mij open. Zwitserse internetwinkels! :-)

Ik zal jullie niet gaan vermoeien met elke winkel die ik hier vind, maar eentje gerund door een Nederlandse mag wel toch?

Twinkle.ch en Babygeschenk.ch worden gerund door de Nederlandse Natasja de Jong vanuit Bern.

Veel Nederlandse en Scandinavische merken bij Twinkle.ch. En dat is een uitkomst voor mij, want hier op het Zwitserse platteland is Sophie de Giraffe zo ongeveer het enige leuke kraamkado wat in een fysieke winkel te koop is.

2 opmerkingen:

TweeMeisjes zei

Ooohh, die dekens zijn prachtig. Valt het leven mee als expat moeder?

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

Valt reuze mee, erg leuk zelfs! Jij bent ook in den vreemden toch? Bevalt het jou?