Home sweet home

Kinderspeelgoed door het hele huis. Nooit gedacht dat ik dat zou toestaan ;-)
Niks design, maar Kapla, Duplo & muizentrappetjes.
Ik ben er dol op!

"Home sweet home" is een initiatief van Barbara. Elke maandag plaatst ze een foto van een plek uit haar eigen huis om even stil te staan bij hoe fijn haar eigen huis eigenlijk is. Ga naar Barbara om bij meer deelnemers binnen te gluren.

Children's toys have taken over the complete house. I would have never thought that I would allow it ;-)
No design, but Kapla-towers, a Duplo-zoo, and paper-folded-mice-stairs.
I love it!

"Home sweet home" is started by Barbara. Every monday she posts a picture of her own home just to remeber how wonderfull her own place is. Have a glimpse over at Barbara's to see the other houses in "Home sweet home".

11 opmerkingen:

ilse zei

Wat een toren!

Iris Vank zei

Maar dit ziet er zo mooi uit dat ik het ook zou tolereren hoor! ;)

Eline Du Mongh Photography zei

wat een toren zeg :)
Is hem nog lang kunnen blijven staan?

Mooi blogje trouwens

Groetjes
Eline DM*

Ps: altijd welkom op mijn blogje! En laat gerust een berichtje achter !

Sigrid zei

heerlijk toch, al dat speelgoed ;-)

Annemiek zei

Wauw, wat een gaaf kaplabouwwerk!

Sjaantje zei

Wow wat een bouwwerk!!

Mireille zei

Ooh ja muizentrappetjes,
die was ik haast alweer vergeten.
Heb ik met de meiden echt honderden meters van gevouwen
Super leuk!

liset zei

Gave grote en kleine bouwwerken door het huis! Leuk.

Barbaramama zei

Zohee dat is nog eens een bouwwerk!

Leuk dat je meedoet met de Home sweet home. Ik heb je in de sitebar op mijn blog gezet.

Groetjes Barbara

Anki zei

Die muizentrapjes zijn echt heel erg leuk!

Jolanda zei

Kinderen zijn voor mij vaak ook een inspiratiebron. Zij beheersen het outside the boxdenken tot in de puntjes, iets wat ik nog vaak meeworstel