Home sweet home

Isis haar kamer is veruit de leukste plek hier in dit huis.

In de hoek, onder het authentiek Zwitserse schrootjesplafond staat haar eigen kledingrek (op de laagste stand ingesteld kan ze er precies bij). Haar prinsessenjurken, roodkapje cape, vleugels en andere lievelingskleren hangen er voor het grijpen.

In het midden -op het mooiste hangertje- haar pronkstuk: het balletpakje!!
(die allermooiste gehaakte kledinghangers won ik op het blog van Himiko!)

"Home sweet home" is een initiatief van Barbara. Elke maandag plaatst ze een foto van een plek uit haar eigen huis om even stil te staan bij hoe fijn haar eigen huis eigenlijk is. Ga naar Barbara om bij meer deelnemers binnen te gluren.

Isis her room is by far the nicest place in this house.

In the corner, below the authentic Swiss wooden ceiling she has her own clothes rack (set in the lowest position so she can reach everything). Her princess dresses, Little Red Riding Hood cape, wings and other favorite clothes are there to be picked by her whenever she wants.

In the middle -on her most beautiful clothes hook- her masterpiece: the ballet leotard!
(those beautiful crocheted clothes hooks I won on the blog of Himiko!)

"Home sweet home" is started by Barbara. Every monday she posts a picture of her own home just to remeber how wonderfull her own place is. Have a glimpse over at Barbara's to see the other houses in "Home sweet home".

9 opmerkingen:

Anki zei

Ohh heerlijk zo'n rek met van die prachtige meisjeskleding eraan, daar ben ik wel een beetje jaloers op met mijn straks-twee zoons. Zie ik een print van Guusje hangen op de achtergrond?

Mireille zei

Leuk zeg,
een echte tuttebel hè
die Isis van jou!
Doet mijn denken aan mijn
eigen tuttebellen toen die nog
mini waren.
Ik heb heel wat feeën,
prinsessen, elfjes en meer
van dat gefrut door mijn huis
zien paraderen.

Een mooie Guusje print
of niet?

Barbaramama zei

Wat een heerlijke kamer lijkt me dat! En een droom voor elk meisje...een eigen kledingrek!

Jolanda zei

Oh, heerlijk, zwierend voor het rek staan om dan een jurk uitkiezen. En dan de jurk van zo'n prachtige hanger afhalen, de kers op de taart!

Daan zei

Heerlijk kamertje :-)

Saskia zei

Geweldig zo je eigen 'baljurken' bij de hand!
Mooi hangers ook!
xoxox

Vlijtig Liesje zei

Ik gluur graag naar binnen! En wat leuk voor je dochter, zo'n rek.

Annemiek zei

Wat leuk, zo'n kledingrek met allemaal moois :o)

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

jawel een heuse Guusje, volgende home sweet home moet die natuurlijk in de spotlight! :-)