PIF & SWOP


Vorig jaar rond deze tijd was ik druk aan het PIF-en en nu kreeg ik totaal onverwacht nog een kado in mijn brievenbus. Lies verraste me met een stippen-pracht! Nu wordt er volgens mij weinig meer ge-PIF-t, maar het idee blijft leuk.

Iets anders van opzet, maar ook verslavend leuk, is de Swop Shop. Een initiatief van We Want WOW om het speelgoed waar je kind mee uitgespeeld is te ruilen. Hoe praktisch is dat zo in deze tijd van het jaar?! :-)

Last year I was busy swapping home-made presents with other bloggers. Last week Lies surprised me with this wonderful dotted PIF-present! I think there a not many active PIF-swaps at this time, but it was much fun.

A little different, but just as much fun, is the Swop Shop by We Want WOW. 
Swap the toys your kids don't play with anymore. Because there are so many toys out there that long for a new owner. And because in december there will be even more! :-)

2 opmerkingen:

Patricia zei

Dat is leuk! Onverwachts nog een pif ontvangen!!
Ik geef het speelgoed hier aan kinderen die het goed kunnen gebruiken.

merula zei

wat een goed idee dat swopshoppen van dat speelgoed! Ik ga zeker eens de kast induiken!