Casa Bento & Hello Cookie

 
Ook in Zwitserland doen tekenfilmfiguurtjes het goed op alle schoolsnacks. Vieze koeken en repen verpakt in een mooi Hello Kitty papiertje...

Dus logisch dat Isis dát juist wil ;-)
Bleeegh...

Op Instagram kwam ik toen deze foto tegen. Dat wilde ik ook: mijn eigen -lekkere (!)- Hello Kitty koekjes bakken. Bij Casa Bento vond ik een vormpje, hier een lekker recept. En Isis? Die is dubbel zo blij, want: en koekjes bakken en Hello Kitty-koekje mee naar school :-)

Casa Bento verkoopt nog veel meer toffe bento spullen & ze versturen ook snel naar Zwitserland (wat jullie een zorg zal zijn, maar voor mij een grote plus was ;-)) Voor de nodige Bento-inspiratie moet je trouwens Moodkids in de gaten houden!

Just like everywhere else, in Switzerland there is also a trend of gross cookies in the shape of cartoon characters. But those are the ones that Isis likes... Bleeegh!

Then I saw this picture on Instagram. That was what I wanted: to bake my own -goofd tasting!- Hello Kitty cookies. I found the Hello Kitty shaped cookie cutter at Casa Bento and used this recipe. Isis was excited: about baking cookies herself and about the Hello Kitty cookies she could thake with her to school :-)

Casa Bento has a great assortment with Bento equipment & they ship really fast to Switzerland (a great selling point for me :-)). If you'd like some Bento inspiration check the Moodkids website!

2 opmerkingen:

merula zei

ja grappig dat bento spul. Ik heb me daar ook wel eens in verdiept (maar verder geen aktie ondernomen enzo...).
Dochter heeft ook een super leuk shirtje aan volgens mij!

Jeanette zei

Dat is nog eens een goeie actie!