Plog #2

Boodschappen doen in Frankrijk: wat een feest!
-
Shopping for groceries in France is like heaven!

'Koffie' met Isis na ballet :-)
-
'Coffee' with Isis after her ballet class

Verslaafd aan Ruzzle.
En het ergste is: mijn tweelingzusje verslaat me elke avond weer. Zelfs als ik het samen met mijn lief speel... (Maar serieus, hoe leuk is het wel niet dat we -ondanks de afstand- elke avond samen spelen? Zus en ik!)
-
I'm addicted to Ruzzle.
Only thing is: my twinsister beats me in it every evening. Even though I'm playing together with my love... (But seriously: how cool is the fact that we -despite of the big distance between us- play a game together every evening?)

Isis haar vader maakte zelf bouillon, lekker! En gezond: klik.
-
Isis her father made us a homemade bouillon, nice! And healty: click.

Ik mis mijn moeder... Niet alleen voor een knuffel en zodat ze ons nieuwe huis kan zien. Maar ook het feit dat een bezoekje van mijn moeder de beste stok achter de deur is om eens goed op te ruimen en schoon te maken, mis ik :-) Enter Flylady, dus vanaf nu elke dag een glimmende wasbak!
-
I miss my mother... Not only for a hug and her to see our new house, but also because nothing motivates me more to clean the house than a visit from my parents :-) Enter: Flylady! So now I start each day with a shining sink.

Isis is helemaal into mummies en Egypte. Dat komt niet alleen door haar naam, maar ook omdat we elke avond lezen in 'Dummie de Mummie'. Deel 2 ligt al klaar!
-
Isis is totally into mummies and Egypt. Not only because of her name, but also because of the 'Dummie de Mummie' books by Tosca Menten.

1 opmerking:

Karlijn zei

Wat leuk zo'n plog. Isis is sportief zeg! Ik heb haar al voorbij zien komen op de skies, hard rennend en nu ook nog ballet :) En wat een leuke tekening!