Method

Schoonmaken is niet echt mijn ding...
Een schoon huis dan weer wel ;-)

Dus poets ik met gezonde tegenzin (en onder haar leiding) braaf mijn huis schoon. Maar Zwitsers-schoon zal het niet worden, want: ik vind er echt niks aan! Om over de geur (en de prikkende ogen & jeukende handen!) van de meeste schoonmaakmiddelen nog maar te zwijgen.

Bij de supermarkt hier in de buurt verkopen ze Method schoonmaakmiddelen. Die stinken niet, ruiken zelfs lekker en beter: niet overheersend. Ze irriteren gelukkig ook niet. En: ze zijn leuk verpakt. Ook niet onbelangrijk aangezien ik de meeste schoonmaakmiddelen binnen handbereik en dus vaak in het zicht heb staan.  Oja -het lijkt bijna een bijzaak- maar ze werken ook goed :-) De glaszetter was zelfs erg onder de indruk van de glasreiniger!

In Nederland verkoopt Albert Heijn een selectie Method producten, maar een groter assortiment vind je bij Big Green Smile.

Cleaning the house is not my hobby...
But I do like a clean house ;-)

So -inspired by her- I try to keep the house clean enough for our standards (not the Swiss... ;-)) I like using Method cleaning products because they don't irritate, don't smell bad (in fact: they smell good) and they have an attractive packaging. And that last thing is important since I like to keep most of my cleaning products stored where I can see them. In case I forget ;-)

But the most important thing is: they work! The glazier was actually very impressed by the Method glass + surface cleaner!!

Geen opmerkingen: