Nog lang geen Halloween


Klopt: het is nog lang geen Halloween. Laat staan carnaval.

Maar Isis vindt toch elke dag geschikt om zich te verkleden. En voordat ik een van bovenstaande verkleedpakken heb gemaakt, is er ook weer zo'n tijd voorbij. Ik ben namelijk niet echt een snelle of ervaren handwerkster. En mijn moeder is zo druk, die durf ik het niet te vragen...

Voor het geval een van jullie ook maar in iets op mij lijkt qua planning en ervaring: allebei de kostuums vond ik op de blog The Purl Bee. Het patroon voor de margriet vind je hier, die van het konijn hier. Wanneer je nu begint, heb je vast rond carnaval een konijn of margriet rondlopen. Carnaval 2010 of 2011, dat zijn details.

Ik denk dat ik Isis ga overtuigen de margriet te kiezen ;)

3 opmerkingen:

vanessa zei

hahahaha!! ziet er geweldig uit!

Ozowiezo zei

Ik vind dat konijn geweldig! En wat is dat toch, met die oma's? Waar is toch de tijd dat oma's gewoon lekker met een theetje en een trommel maria-kaakjes achter de geraniums zaten?

hinke zei

De margriet doet me denken aan wat mijn moeder altijd maakte. Als het verkleedthema bos was liepen wij rond als enorme dennebomen, terwijl de rest een schattig haasje was. Was het thema boerderij waren wij een boerin met een enorme kudde aan gehaakte kippen( konden er gerust 10 zijn!) Mijn moeder ging altijd helemaal los! Ik vind het margrietje ook heel leuk!