Kreativ Blogger Award

Jeej!
Diana van Ozowiezo gaf mij een Kreativ Blogger Award. (had ik hem eerder gehad dan had ik hem zeker aan haar doorgegeven, want ze heeft een geweldig leuke blog :)

Behorend bij het in ontvangst nemen van de award, zeven dingen die je misschien nog niet over mij wist:
  1. Ik ben bang in het donker;
  2. Ik heb het thuis niet voor het zeggen (want als ik het voor het zeggen had, woonden we hier niet: het is hier namelijk vreselijk donker);
  3. Soms word ik echt gelukkiger van een aankoop (wat dan ook);
  4. Mijn schone wasgoed is een SERIEUS probleem: het moet absoluut netjes, recht en met de dichte naden naar voren in de kast. Dus ligt het maar buiten de kasten te wachten in klapkratten... (jawel, meervoud);
  5. Ik snoep stiekem, mijn lieve kind snoept namelijk niet zo veel en dat vind ik eigenlijk heel verstandig van haar;
  6. Elke woensdag als ze naar de crèche is eet ik ook mijn boterhammen dubbelgevouwen en met vlokken;
  7. Ik moest harder huilen om het boek.
En zeven inspirerende bloggers aan wie ik de award door geef (vergeef mij mijn originaliteit, sommigen hebben al een award gehad):


5 opmerkingen:

Patricia zei

Jippie, nog één!
Zo heb je niets, en nu 2 op 1 dag!

eloleo zei

Eentje meer of minder... ;-). Natuurlijk ben ik vereerd met zoveel awards! Merciekes!!

hinke zei

dank je wel!

Daan zei

Dank je wel! Volgende week zal ik de opdracht bloggen!

Fijn wekend!

Marion Pannekoek zei

Mijn eerste award ever...dank je wel Hiskia! Mooi dat je aan mijn blogje dacht...