Hergebruikte casettebandjes

(link via Crafster.org)

Mijn auto heeft geen cd speler. Dus toen mijn vader vroeg wie er iets kon met die verzameling oude casettebandjes werd er bij ons thuis een heel nieuw genre geintroduceerd: oldskool Kinderen voor Kinderen. Compleet met Gooise 'r'. Isis vindt ze te gek!

Bij de meeste mensen zijn de castettebandjes echter al weer een poosje verleden tijd. En zelfs al weer recycled. Sonic Fabric maakt er stof van. Half katoen, half tape. En het maakt nog geluid ook! De stof is te bestellen via de website van Sonic Fabric

(Ook zonder casetterecorder kun je trouwens nog steeds meezingen met Kinderen voor Kinderen.)

1 opmerking:

Ozowiezo zei

... en één been in de goot, en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood, ik kan er echt niet tegen, ik baal er heus wel van, ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan, met één been op de stoep...

Jahaa. Kinderen voor kinderen. Wat wou ik graag dat ik kon zingen!