Speeleten

Rotweer. Dus er werd weer binnengespeeld.
En ik knutselde een ei.

Op Youtube vond ik een duidelijke instructievideo van Lilly Bean. Aangezien ik geen naaimachine heb (nee? nee..) deed ik het met de hand. Hij is een beetje hoekig, maar Isis is tevreden en dat telt.

Op Feltorama vindt je nog meer tutorials voor nog meer eten. Googlen op felt food en playfood levert nog meer inspiratie op. Mijn volgende project wordt strikjespasta (ik hou het graag simpel :))

Wanneer je geen tijd of zin in hebt om zelf iets in elkaar te zetten, kun je natuurlijk ook iemand anders het werk laten doen. Hartje & Bloem heeft bijvoorbeeld mooie koekjes of kijk even op Dooreen.

Tot slot, geen eten, maar wel erg leuk, deze beanbag rocks van Salt and Chocolate:

2 opmerkingen:

Judith zei

Aaah wat superrrr!
Daar word ik weer hellemaal blij van!

Kusjes Judith (Hartje-Bloem)

NoeKs blogt... zei

ZIet er gewoon al erg mooi uit om te zien! Leuk met allemaal kleurtjes ook!