Warme ruggetjes (en handen, hoofd, benen...)




Het is er weer tijd voor: warme kleren. De kleding van Many Months is van merinowol en ecokatoen en daarnaast nog eens gemaakt om extra lang mee te gaan.

De leggings hebben een extra lange boord, die je kunt terugslaan wanneer de benen langer worden en je kunt bij de beenwarmers het elastiek in de uiteinden makkelijk aanpassen. En dan hebben ze nog iets geniaals bedacht wat mijn moeder bedacht had kunnen hebben (en dan doel ik vooral haar fobie voor blote kinderruggetjes): de shirthouder. Ook zonder romper warme ruggetjes!

In Nederland te koop bij De kast van Maxe.


2 opmerkingen:

Ozowiezo zei

Inderdaad briljant - had ik dat maar bedacht, die t-shirt-houders. Aan de andere kant, ik ben zo'n luie Pampers-moeder, dus ik had nooit geweten dat een romper onhandig is bij wollen luierbroekjes ;-)

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

het had inderdaad wel in jouw rijtjes uitvindingen thuisgehoord!