H&M

Die aardbeienhemden & houten clogs zijn zo leuk!
Maar:

H&M bezorgt hier niet...
En we wachten nog geduldig op de groeispurt die maakt dat Isis uit al haar kleren en schoenen is gegroeid.

Gelukkig heb je nooit genoeg tassen, net als hoeden. Toch? Ook als je 4 bent ;-)

Those strawberry print tops and wooden clogs are perfect!
But:

H&M doesn't deliver to Swiss addresses...
And we're still waiting for that growth spurt that makes it necessary to buy a whole new wardrobe

Luckily a girl can never have enough bags & hats. Don't you agree? Even if you're only 4 years old ;-)

7 opmerkingen:

boezeroen zei

Die klompjes...geweldig, ga meteen kijken..sorry ;-)

Grtzzz

PS April komen er Hasbeens klompen bij H&M...mmmm helpt ook niet hè.
Geen lieve, Hollandse vrienden en familie?

Iris Vank zei

Oh, die bananen-tas!! Heb je iemand nodig om wat op te sturen, of gaat dat te ver?

Saralien zei

Heb ik iets gemist? Waar woon jij dan?

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

@boezeroen @iris de 'grote' stad hier doet wel aan H&M dus die Hasbeens zijn voor mij! ;-)
@mammalien in zwitserland: http://kleinezaken.blogspot.com/2010/10/verhuizing_13.html

Nicole zei

Leuk zeg! Ik zie me zelf wel in een witte broderie jurk met die strooien hoed door een lieflijk veld vol madeliefjes struinen.

Anoniem zei

i love your blog so much.))*

Daan zei

oelala, goeie tip!
en wat lees ik Hasbeen bij HenM, dat zijn goede nieuwsen!