*hartje* / *heart*

Kwam dit idee tegen bij Design Mom en nu kan ik niet meer stoppen ;-)

Al doende 2 dingen geleerd:
- transparante plakfolie is een goed alternatief voor freezer paper
- panty's smelten niet - zoals ik dacht- bij het fixeren met een strijkijzer.

En dat laatste biedt weer zoveel mogelijkheden!

Found this idea over at Design Mom and I can't stop printing anymore ;-)

Making these to leggings I learned a few things:
- contact paper is a good substitute for freezer paper
- nylons won't melt - like I thought they would - when fixing the paint with an iron.

That last one gives so much new possibilities!

5 opmerkingen:

Anki zei

Wat een leuk idee! Zou dat ook om te zetten zijn naar een jongensvariant? Ga ik eens even over nadenken...

" me " zei

ooooooohhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!
die 2de zou ik nog durven dragen ( als ik nog een maatje 38 had ;) )

TweeMeisjes zei

SUPER!

Katja (Yane) zei

Super!!!!!!!

Petrol and Mint zei

Oh leuk!