Voetafdrukken / Footprints


De zon schijnt & dus kan ik nergens anders meer aan denken dan aan het strand! Ook al is dat nu misschien nog een beetje voorbarig (18° is geen strandtemperatuur), ik kan me nu al verheugen op een paar dagen eiland :-)

Nu is vervelen op het strand uitgesloten, maar hoe hilarisch zijn deze 'voetafdrukken'?! Ze zijn te koop bij KidsonRoof, net als die mooie Totem pop out cards.

The sun is shining and I can't think of anything else but the beach! I know it's not nearly warm enough ((18°C) but cannot stop daydreaming about some days on the island.

In case someone gets bored we'll bring these 'footprints' which I think are SO funny! You can buy them at KidsonRoof, just like those wonderful Totem pop out cards.

4 opmerkingen:

jolanda zei

Fun zeg, die voetstappen :-) en die pop out cards vind ik echt heel gaaf iedere keer als ik ze zie denk ik, kopen kopen ;-) toch maar 's doen.

Liefs, Jolanda

Sandra zei

Hmm ja strand. Al zou ik nu al heel tevreden zijn als we 's avonds buiten kunnen eten.

Sylvia zei

Poeh. Als ik de weerberichten zo zie, kan dat strand nog wel even op zich laten wachten. Helaas :S

TweeMeisjes zei

Haha, hilarisch!