Oldschool bags

De kleuter gaat naar groep 3 en daar hoort hier in Zwitserland huiswerk bij... En een serieus grote tas... zo een waarbij je bang bent dat die arme kinderen achterover vallen.

De rugzakversie van deze Oldschool bags is waarschijnlijk te klein (!!) maar tof zijn ze wel! En inderdaad: het model is niet nieuw, maar deze zijn gemaakt in Nederland. Wat ze weer extra leuk maakt!

Iemand nog tips voor leuke, idioot grote (er moet een A4 map inpassen) rugzakken waar mijn 6 1/2 jarige de blits mee kan maken?

Oh en: vergeet niet om mee te doen met de give-away van Terry Rich. 

Little Isis is starting 3d grade in August. 3rd in Switzerland means: homework and a insane big schoolbag... 

This schoolbag by Oldschool bags is probably to small (!!) for her, but I love them. I know: the model isn't new, but these bags are made in Holland, which gives them a little extra.

Please share your tips on schoolbags that will fit A4 size books and still look fab for a 6 1/2 year old.

Oh and please: don't forget to enter this beach-proof give away.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Ik heb vorig jaar ook met verbazing zitten kijken naar de schooltas van mijn nichtje, zo groot en zwaar en zo vol met huiswerk. En daar dan iedere dag een half uur lopen naar school. (Mijn broer en zijn gezin wonen iets onder München en nichtje Valerie is 8 jaar)
Geen tips, want zij krijgen/kopen de schooltassen via school.

merula zei

o ik zie dat ook al voor me zo'n achter overvallend kind! Geen tips hier. Ik zit nog in de rugzakken die gewoon in de wasmachine kunnen ivm lekkende drinkbekers enzo.....

Karlijn zei

Deze tassen zij zo mooi! Wow, dan krijgen ze al heel wat huiswerk. Ik had vroeger een klein tasje voor alleen een drinkbeker. Hmm, ik heb geen idee. Ik ken alleen van mijn middelbare schooltijd de Eastpak, maar dat is niet zo leuk denk ik.

Juffertje in het Groen zei

Neem eens een kijkje op www.kleinezebra.com! Heerlijke spulletjes (ook voor mama's) waaronder ook boekentassen in alle maten. Een uitstekende service en leuke verpakking.

Daan zei

Elvis heeft een bakker schooltas (ook in Belgie, serieuze schooltassen en dito huiswerk)