UV Zwemkleding / UV protective swimwear

Waaaaat!
Dit las ik vorige week:
Helft zonneproducten voor kinderen niet te vertrouwen

We blijven stug smeren, maar mijn beste troef in de zomer is UV kleding!

Ik heb zelfs voor mijzelf ook een rash shirt gekocht. En ondanks dat het een paar vreemde blikken oplevert bij het zwembad is het ideaal. Niks geen geplak, gesmeer, witte strepen (en irritanter nog: gele strepen in je witte kleren...)  en na het afdrogen weer opnieuw beginnen. Shirt aan, pet op & gaan! En ondertussen waan ik me gewoon in Miami op mijn paddle board ;-)

De UV-zwemshirtjes van Ducksday vind ik erg gaaf: mooie prints (ook stoere voor jongens!). Je kunt ze o.a. vinden bij uv-zwemkleding.nl

Vergeet ondertussen niet mee te doen met de give-away van Terry Rich!

Oh my!
I read on the website of a Belgium newspaper that tests showed that half of the sunscreen products for kids don't work like they should...! Some even covered up the symptoms of sunburn without protecting properly!

We will still use sunscreen of course, but my biggest favorite in summer is rash guards!

I even bought one for myself. And yes: people at the swimming pool give me strange looks, but I just feel like some celeb going for a padlle ;-) No more white stripes, sticky cream and even worse: yellow stains in my white clothes. I just put on my shirt & cap and I'm ready to go!

I love the prints on the UV protective clothes by Ducksday. Colorful and also cool prints for boys! You can find them here at uv-zwemkleding.nl

Don't forget to enter this give away by Terry Rich!

1 opmerking:

Daan zei

Bij MP werkte het niet, ze weigert het aan te trekken en als ze het aan heeft en het wordt nat moet het meteen uit ...