Bloemenmeisje 2.0 / Flower girl 2.0

De tijd van het eindeloos ronddraaien in jurkjes is voorbij geloof ik...
Maar een hip jurkje wat wél een beetje zwiert wilde Isis nog wel!

Een jongens shirt maat 170 / 176 was de juiste lengte voor een jurkje. Inspiratie waren de geweldig leuke kleren van Petitbo. Voor de rest gebruikte ik een paar tutorials van internet:
- Voor de rafels aan de zijkanten kun je bijvoorbeeld deze of deze gebruiken;
- Voor de mouwen gebruikte ik deze uitleg;
- Het idee van de mouwjes zag ik op Pinterest.

Mijn bloemenmeisje wordt groot!! :-)

She feels she is to old now for wide circle dresses that you can spin around in...
But she still wanted a dress that would swing a little!

A boys shirt size 170 / 176 was the right length for a dress. The fantastic clothes from Petitbo were my inspiration. I used some helpfull tutorials I found online:
- For the side fringes you can either use this of this tutorial;
- To change the sleeves I used this tutorial;
- The tied sleeves I found on Pinterest.

So there she is: my flower girl growing up so fast!! :-)

Geen opmerkingen: